FEEDJIT Live Traffic Feed

AĞIR ZAMAN

14.01.2008


anlamsız kalabilirim göklerde

kurşun gibi ağır
sensizlik
böyle

göğsünde yıkadım zamanın
bir bir kelimeleri
sonra
yüzleri çizilmiş çocukların
dillerinde
bürüdüm ışığına bilgeliğin

söylüyor melekler bildikleri şeyi
onca kelimeye
kim yükler mânâyı
hangi sesi bekler ölüler
kalpten bile gizli

damla damla gözyaşı
düşüyor üstüne toprağın
dağ güzeli bir adamın
belinde ıslaklığı günahının
ışığın arasından
akıp giden cinlerin
ellerinden aldığı ateşten gözleriyle
hâlâ düşüyor sığlığına aklın

anlamsız kalabilirim göklerde
sensiz
yağmur gibi ağır
öylece

ve sessiz


Mahmut ÇETİN
12.01.08 Kilis

4 yorum:

Adsız dedi ki...

zaman gelir geçer insan b udünyaya gelil göçerhüzün olmamalı insan kalbinde mutluluk uzak kalsa da her zaman ben mutluluğu buldum mutluluk benim her aynaya baktığında içindeki çocuk gülümsesin sana küçük şeylerle mutlu olmayı deneyin göreceksiniz ki mutlu olacak o kadar çok şey var ki umut var olunuz mutlu yarınlara

mahmut çetin dedi ki...

elbette yeis yok. lakin hüzün var ve olmalı bence. çünkü...
çünkülemek gerekmiyor bazen.

yorumunuz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Şiiriniz çok güzel.kimin için yazilmışsa çok şanslı biri.duygularınızı çok güzel anlatmışsınız.gönülden gelerek içten yazılmış.ş,,rler duyguları anlatmada bir yoldur.şiirlerinizin devamını bekliyoruz.rabbim herşeyi gönlünüze göre versin.umutvar olunuz sevdiklerinizin kıymetini bilin.mulu yarınlara.................

mahmut çetin dedi ki...

Asıl bu şiiri ben yazabildiğim için o kadri yüce şahsa, kendimi bahtiyar addediyorum.
Yorumunuz için teşekkürler.

Blog Widget by LinkWithin