FEEDJIT Live Traffic Feed

EYVALLAH!

20.02.2008

Biliyorum. Sevgili merhamet diyarının sakinlerinden değildir. Bu yüreğin çırpınışları beyhûdedir. Sürmenin kör gözlere ne faydası var ki!

Delilik yahut rüsvay olmuşluk, umurundamı zannediyorsun mecnûnun! Bir kere bu yola girdin mi, peşinen kabullendin demektir zaten bunları. Vazgeçmek mi? Nasıl olsun? Hiç zenci, yıkamakla beyazlaşır mı?

Halkın zannı kendine aittir. Zan sahipleri zanlarından da yine kendileri mes'uldür. Ve zannın hükmü de herşeyi bilenin hükmü yanında koca bir hiçten ibarettir. Öyleyken, ha deli olmuşum ha veli. Biz bizi sevenin, biz bizim sevdiğimizin hükmüne gönül bağlamışız. Hüküm ona aittir. O lâl dudağından belâ da verir, şifâ da. Vallahi, belâya da canımız kurban şifâya da...

Kınayanın kınamasından korksa idik, ayıplanmaktan yahut rüsvay olmaktan çekinse idik, o gülün yapraklarının her kıvrımına, bin cân fedâ etmek ahdinde bulunur muyduk hiç? Biz ahdimizde sâdığız. Sevgili de ahdini unutacak değil elbet!

Ahdinin hediyyesi kâh zülfünün belâlara garkeden zulmet dolu kıvrımları, kâh güneşi dahî haclinden sarartan göz kamaştırıcı zarif tebessümleri olur.

Öylesi de hoş, böylesi de...

Yeter ki, Sevgili nazarını düşürsün üzerimize...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Galiba hüzünlerden çıkıp mutluluğa koşuyorsun.Bana yazından bu duygu geçti.Hep böyle ol.Mutlu,umutlu ,güleryüzlü ol.Her insana olduğu gibi size de eminim bu yakışır.Aynanın karşısına geç zafer çığlıkları at.Ben güçlüyüm,mutluyum,herşeyi seviyorum diye bağır. Sonra da bu duygularınla bir şiir yaz ve yayınla.Bakalım şiirlerde de fark görecekmiyiz.Biz de mutlu oluyoruz inan.Önemli olan yüreklerde ayrılıktır.Yüreklerde de olmadığına göre mutluluk senin en büyük hakkın.Kendine güven,hayata pozitif bak.Kendine çık alışveriş yap,bakımlı ol.Şöyle hüzün trenlerinden in ve mutluluk tramvaylarına bin.İnan yaşamak çok güzel.Hiçbirşeye değmez.Gülelim,eğlenelim,rabbimizi de unutmayalım.Görevlerimizi de unutmayalım,aksatmayalım.Her türlü görev ve sorumluluklarımızı.Herkese değer verelim.Mevlanaca gel,Yunusca sev diyelim.Rabbimize olan görev ve sorumluluklarımızı da unutmayalım.Sağlığımızı da ihmal etmeyelim.

mahmut çetin dedi ki...

:-)

yorumunuz için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Niye gülücük gönderdin?anlayamadım.Ya no komıt diyorsun.Ya da böyle gülücük gönderiyorsun.Yok sa yorumlarımdan sıkıldın mı?İstersen yazmam.Yok ya sıkılmamışsındır herhalde .Hiç ardniyetsiz,moral vermeye çalışan sözlerden ibaret.Bunu böyle algıla lütfen.Sana göre fazla özeline mi giriyorum.Ama benim niyetim bu değil.Sadece sana değer verdiğimden kaynaklanıyor.Seni takdir ediyorum.Böyle güzel şiirler,yazılar yazdığın için.Senin de bize değer verdiğinden eminim.Bazen bu konuda şüphelerim olsa da bunları geçersiz şüpheler olarak görüyorum.Seni tanıdığımız için çok memnunuz.Çok renklisin.Her farklı bir renkle karşımıza çıkıyorsun.Sen İstanbul şiiri yazmada biraz kararsızsın gibi .Ama ben bu isteğimde çok ısrarlıyım.Bu dileğimin hemen yerine getirilmesini senden rica ediyorum.Lütfen.Bütün yorumlarım ,yazılarım,seni çok önemsememizden kaynaklanıyor.İnan her gün yazı ve şiirlerini okuyorum.Ama istersen yorumlarım sıkıyorsa yazmıyayım.Bunu hissettir.Ben de ona göre davranayım.Seni çok farklı,ilginç bir kişi olarak tanıdık .Heran da şaşırtmaya devam ediyorsun.Bu şaşırmalarda hoşumuza gidiyor.İnşallah Rabbim yüzünü hep güldürsün.Bütün güzellikler senin olsun.Hayattan almak istediklerini inşallah hep alırsın.Rabbim sana her konuda sana sabır versin.Sağlık,afiyet,huzur temennisiyle hoşçakal.Yorumlarını geciktirme lütfen.Çünkü merak ediyorum.Ben de şu an gülüyorum.

Blog Widget by LinkWithin