FEEDJIT Live Traffic Feed

EY SEVDİĞİM

3.02.2008

ürkek bir ceylan gibisin
hayaller ötesinde ışıklara bürünmüş
bir ney sesi kadar hazin
sesin
yüreğimde kanlı bir öpüş

hayat
girdapta ölçüsüz sevişmedir
acılarla
sükût
bir noktada kuşatılmış hayretin
aksidir
dipsiz kuyularda

aynalarda aradım sesini
düştü peşine ayrılığın
gözlerimin gölgesi

her bahar güle taşındım
gözyaşım yıkadı bedenimi

ey sevdiğim
dinle burda çığlığını yüreğimin

göğsümde buram buram
seher yeli esintisi
zihnimde sen

bir dudaklık yer bırak bana
öpeyim
kalbinden


Mahmut ÇETİN
'91 Ankara



2 yorum:

Adsız dedi ki...

"bir dudaklık yer bırak bana
öpeyim
kalbinden"

nereden buluyorsunuz bu söyleyişleri Allah aşkına.
pes doğrusu.

mahmut çetin dedi ki...

Çakır'a,

onlar beni buluyor desem...

Yorumunuz için teşekkürler...

Blog Widget by LinkWithin