FEEDJIT Live Traffic Feed

GÜNLÜKTEN

27.07.2009





Ramazan ayının arafesinde sayılırız. Yine eski kayıtlarımı karıştırırken yıllar evvelinin kısa günceleri gözüme takıldı.

"Bugün Bekir Çakır amcaya davetliydik ancak benim iftardan hemen evvel rahatsızlanışım gitmeme engel oldu."
27.03.92 Cuma

"Cumartesi gecesi Sıhhiye'de Kudret'le karşılaşıyoruz. Cafer, Yusuf, Fahri ve ben duraktayız. Eryaman'dan geliyoruz. Ali Ceran'a davetliydik. Mücella'dan geliyormuş Kudret."
28.03.92 Cumartesi

"Çıdam standında İSMET ÖZEL kitaplarını imzalıyor.
Esmer, ufak yapılı biri. "Bakanlar ve Görenler"i alıyorum. Ayrıca Kudret'in de önceden almış olduğu kitapları imzalatıyorum. Kudret'in kitaplarındaki osmanlıca okuma notlarını farkedince merak ediyor. Biraz dikkatle bakıyor ve sonra 'arkadaşına selamımı iletirsin' diyor.
Kudret'in babası, 9 Eylül hastanesine kaldırımış. Kalbinden rahatsızmış. Allah şifa versin.
Bu yüzden erken gitmek zorunda kalıyor memlekete.
Bir de tefsir aldım. Cafer için de Furkan Tefsiri... 100.000 TL."
29.03.92 Pazar

"Âdem (a.s)'in pişmanlıkla ağlaması secde halinde, ve o gözyaşlarının toprağa düşerken çıkardığı ses ve o damlaların sel oluşu ve akışı ve çağlayışı ve göğsündeki o korku, pişmanlık, hasret, hüzün ve aşkla yanan, kavrulan kalbinin tok sesleri,
ilk mûsiki nağmeleri olsa gerek..."
10.10.92 Ankara


Ve diğerleri...



Mahmut ÇETİN
27.07.09 Kilis

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin