FEEDJIT Live Traffic Feed

YENİ BLOG

30.01.2009

www.ayrikalan.blogspot.com

Uzun zaman önce aldım ismi. İçerik konusunda da epeyce düşündüm. Ve ennetice, dün ilk yazı yayınlandı ayrıkalan'da.


"ayrıkalan", ayrık fikirler sunacak. Hadiselerin içyüzünü görmeye çalışacak. Görüneni değil görünmeyeni, gösterilmeyeni bulmaya, göstermeye çalışacak. Biraz aykırı ancak hepten muhalif değil. Belki bilinenleri ele alacak ancak detayları gözden kaçırmayacak.

Saha sınırlaması düşünmüyorum. Her tür içerik yer bulsun istiyorum. Siyaset, ekonomi, tarih, müzik, güncel, felsefe, tarih, din, yerel ve genel coğrafya, köy, ziraat, web ve ilişkili her şey, talim ve terbiye, spor, edebiyat, bilim ve teknik vesaire vesaire.

Bu kadar geniş sahada düşünmek ve yazmak, hele farklı olanı, ayrık alan'da, ayrık fikirle takdim etmek hayli zor ve tehlikeli olacak. Bunu biliyorum.

Bu zorluğu aşmak için başvuracağım en kavi dayanak, siz okurların yorum ve takibi olacaktır. Bu sebeble, bu kolaylığı bana sağlayacağınızı umuyor,


Hayırlısı olsun, diyorum.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin